Tenerife viies nädal 26.02-04.03

Imekiiresti on saabunud viimane nädal
Uus nädal töögraafikus erilisi muudatusi ei ole toonud. Jätkuvalt lastetuba ja minidiskod.


Aga ei ole hullu, lastetoas oli alati palju huvitavam kui täiskasvanutega neid ühtesi ja samasi mänge päevast päeva mängida.

Graafiku järgi ma küll üheks päevaks olin pandud basseini äärde mängima kuid ilm oli vihmane ja päev mõõdus ikkagi lastetoas mängides.





Selle nädala algusel siis direktsioon jõudis arvamusele, et nad ikkagi ei taha mere teemalist karnevali vaid aafrikat ja seega olid meie valmistused karnevaliks täiesti asjatud olnud. Kõik need mereelukad, mis sai laste jaoks tehtud olid asjata.  Tuli leida uus idee.  Hakkasime tegema nö aafraka maske ja plakateid mis kuidagi oleks teemaga seotud. Maalisime banaane ja meisterdasime palme.










Õhtud olid nagu ikka ülepäeviti minidisko ja iga päev näomaalingud.


Viimane päev oli ka täiesti tavaline päev, ei midagi erilist. Päeval vorpisime dekoratsioone teha ja õhtul siis minidisko ja näomaalingud.   Paar minutit enne tööpäeva lõppu siis sain kätte oma paberid, mitte oma bossilt... tema oli juba paar tundi varem ära läinud lihtsalt mõõdaminnes öelnud sõnad good luck ja väike vestlus teemal, et kui vana ma olen ja mis kodus tegema hakkan jms. Ühesõnaga viimasel õhtul oli mu kõige pikem vestlus üldse oma otsese ülemusega. Ta senini ei olnud huvi tundnud, kes ma olen, kust ma tulen ja mida ma üldse teha oskan. 
Jätsin teiste töökaaslastega hüvasti ja lubasin kunagi tagasi puhkama tulla La Pintasse.

Kommentaarid