Teekond Tenerifele ja esimene nädal 29.01- 04.02

29.01.
 Äratus kell 3:30  ja taksoga lennukale.  Natuke passimist ja esimene lend Kopenhagenisse läks 6:25 Tunnike hiljem maandusime Taanis ja vaid 10h passimist kuniks läheb lend Tenerifele.
  Algselt olid plaanis minna ka  Kopenhagenit avastama aga kuna ilm oli mega kehva siis jäime lennujaama tiksuma.  Väike kehakinnitus Burger Kingis ja lennujaama avastamine.  Peale paari tundi tiksumist avastasime, et passime vales terminalis.  Vahetasime terminali, andsime pagasi ja läbisime turvakontrolli ning siis avanes Kopenhageni lennuka tõeline shopingcentrum.  Sama  nagu vähemalt kolm Lõunakeskust kokku. Pood poe otsas kinni.  Lõpuks saabus kätte kaua oodatud kellaaeg 17:40 ja lend Tenerife poole algas.
 Kell 22:00 maandusime, Tenerife aja järgi, ajavahe Eestiga +2h.   Vastas oli Teresa, meie vahendaja Tenerifel, kes jagas meile kätte vajalikud dokumendid ja viis hotellidesse.  Teel selgus, et elame Taisiga ühes hotelli. Nii lahe, ei peagi üks molutama. Ja jehuu jehuu saime igaüks omale eraldi toad. Ei midagi erilist kuid täiesti tavalised ja elatavad.

Järgmine hommik pidi olema kell 7:00 hotelli nurgal valmis, et Teresa meid jälle peale korjaks ja läksime politseisse pabereid korda ajama.  Hommikul ootas meid politsei maja ees elav järjekord.  Tunnike ootamist ja kell 8:00 sai ka majja sisse. Esialgu tuli võtta nö. järjekorranumber ja oodata veel tunnike, et ametniku jutule saada.  Edasi juba läks kõik kiirelt.  Kui politseis käidud liikusime järgmisse asutusse järgmiseid pabereid täitama, veel ca tunnike ja paberimajandusega oligi ühelpool.  Kui paberid korras suundusime hotellidesse oma tulevaste bossudega kohtuma.
Kohtumine bossuga oli põgus. Ütlesime tere ja leppisime esimese tööpäeva kellaaja kokku ja siis oli vabadus.

Ehk esimese asjana läksime randa päikest võtma. Kaks vaba päeva, mis meile oli antud enne esimest tööpäeva möödusid ka rannas päevitades.

02.02  Kätte oli jõudnud esimese tööpäeva hommik. Teadmatusest, mis täpselt ees ootab oli hirm suur, mingi kummaline värin oli hinges.
Esimene tööpäev pidin kohal olema 10:15. Nagu kümme kopikat olin kohal aga keda polnud oli boss.... Ta jäi tibake hiljaks.  Esimesena ta natuke näitas hotelli õuet, basseine, lastenurka ning sees ruume, kus töövahendeid hoitakse.  Siis jagati kätte tööriietus ja varsti saabusid ka töökaaslased. Väike tutvumisring ning 10:45 lükati siis põhimõtteliselt pea ees lavale ja tuli hakata rahvale tantsima.  Kui tants tehtud siis esimese päeva suundusin miniclubi ehk siis lastetuppa. Kuna ühtegi last ei olnud läks dekoratsioonide tegemiseks sõbrapäeva tarvis. Nii ma siis vorpisin seal südameid teha kuni lõunani.
Peale lõunat oli väike paus ja tööpäev algas jälle 14:45 ja seda siis järjekordse tantsuga basseini ääres ning edasi jälle miniclubi südameid vorpima kuni kella 17:00 ni.  Väike paus ning tööl pidin olema tagasi kell 20:00 Esimene õhtu siis oli animatsioonitiimi oma show ehk siis Grease muusikali lühishow. Põhimõtteliselt pidin esimene õhtu lihtsalt vaatama, mida teised teevad ja õhtu lõpus veel korra lavale tantsima minema.
Tööpäev/aeg oli siis nö hakitud 10:30 -13:30,  14:45- 17:00 ja 19:45- 23:00

Järgmine tööpäev algas siis 10:30 ja jälle esinemisega basseini ääres ning edasi jälle miniclubi lastega mängima ja dekoratsioone tegema
. Pealelõunane tööpäev möödus osaliselt miniclubis ja  basseini ääres meelelahutusmänge tehes.  Õhtusel osal sain juba oma esimese minidisco kaasa teha ning õhtu lõpus jälle esinemine lõputantsuga.

Pühapäev oli õnneks juba vaba päeva, oli organiseeritud Erasmus+ õpilastega merereisile minek.
Oli 21 eri riigist õpilasi.
Katamaraaniga viidi meid vaatama vaalu, delfiine ning sai ookeanis ujumas käia.  Esimene nädal möödus kiirelt.